Dažniausiai užduodami klausimai
-
1. Ar galima nusipirkti prekę, esančią puslapyje, ne internetu ?
Prekę užsakyti reikia internetu, tačiau ją atsiimti ar apžiūrėti galima mūsų atsiėmimo centre
2. Koks greičiausias būdas gauti prekę?
Greičiausiai gauti prekę galimą užsisakius ją per paštomatų terminalus, 95 procentai prekių pristatomą per 1-3 darbos dienas
3. Nerandu priedo savo telefono modeliui, ar tai reiškia, jog jo neturite?
Kadangi yra be galo daug telefonų modelių, mes negalime pateikti savo puslapyje jų visų, tačiau turime galimybę įvairių mažiau populiarių ar senesnių telefonų modelių priedus užsakyti iš tiekėjo. Tad jeigu neradote prekės, rašykite mums el. paštu info@deklai-telefonams.lt.
4. Ar galiu atsiskaityt atsiėmimo metu?
Tai galite padaryti mūsų atsiėmimo centre arba pasirinkus kurjerio pristatymą su išpirkimu.
5. Pateikiau neteisingą užsakymą, ką daryti?
Nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu info@deklai-telefonams.lt ir būtinai pridėkite Jūsų užsakymo numerį, taip pat galite susisiekti telefonu +37061953982. Jeigu užsakymas dar neišsiųstas, pakoreguosime jį arba atšauksime, jeigu užsakymas jau išsiųstas, suderinsime prekių grąžinimą ar keitimą.