Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Ar galima nusipirkti prekę, esančią puslapyje, ne internetu ?

    Prekę užsakyti reikia internetu, tačiau ją atsiimti ar apžiūrėti galima mūsų partnerių UPAC (Universalus prekių atsiėmimo centras) atsiėmimo centre Vilniuje, Pylimo g. 41. 

     Nuo 10.14 atsiėmimo centras perkeliamas į T. Ševčenkos g. 19

    2. Koks greičiausias būdas gauti prekę?

    Greičiausiai gauti prekę galimą užsisakius ją per LP express  arba Omniva paštomatų terminalus, 95 procentai prekių pristatomą per 1 darbo dieną.

    3. Nerandu priedo savo telefono modeliui, ar tai reiškia, jog jo neturite?

    Kadangi yra be galo daug telefonų modelių, mes negalime pateikti savo puslapyje jų visų, tačiau turime galimybę įvairių mažiau populiarių ar senesnių telefonų modelių priedus užsakyti iš tiekėjo. Tad jeigu neradote prekės, rašykite mums el. paštu  info@deklai-telefonams.lt arba skambinkite  +37061953982 .

    4. Ar galiu atsiskaityt paštomate grynaisiais pinigais?

    Tiek Omniva, tiek LpExpress paštomatai priimą tik bankines korteles, jeigu norite atsiskaityt grynais ir gaut prekę į paštomatą pasirinkite apmokėjimą Maximos kasose arba Perlo terminaluose.

    5. Pateikiau neteisingą užsakymą, ką daryti?

    Nedelsdami susisiekite su mumis, greičiausias būdas susisiekti yra telefonu  +37061953982. Jeigu užsakymas dar neišsiųstas, pakoreguosime jį arba atšauksime, jeigu užsakymas jau išsiųstas, suderinsime prekių grąžinimą ar keitimą.